Door Christine Jablonski, een gecertificeerd Yoga-Tune Up Leraar

Pijn in de knie, variërend van algemeen ongemak voor de gevolgen van traumatisch letsel, is een van de meest voorkomende redenen waarom mensen medische hulp inroepen. De behandeling bestaat vaak uit een fysieke therapie en bevat soms een operatie (volgens de Amerikaanse Academie van Orthopedische Chirurgen, 600,000 knie vervangingen worden uitgevoerd elk jaar in de Verenigde Staten alleen al). Maar mensen zijn ook steeds op zoek naar yoga. Een recente Yoga Journal enquête suggereert meer dan 15 miljoen mensen op dit moment de praktijk van yoga en dat er heel veel meer zijn zeer geïnteresseerd is in het begin van een praktijk. Deze populaties zijn waarschijnlijk botsen. Als u niet beschikt over een cliënt met knie problemen in de klas nu, de kansen zijn u. En snel.

Als u een yoga docent moet je zijn op een unieke manier in staat om het helpen van uw studenten-adres van de pijn, angst en frustratie gepaard met een blessure, operatie en het herstel. U kunt zelfs meer effectief zijn, echter, ongeacht of u een Yoga Docent of gewoon iemand die wil gezonde Knie gewrichten, als je begrijpt wat knie anatomie en mechanica. Er is veel aan de hand in dat scharnier tussen het dijbeen en scheenbeen.

Laat me u voorstellen…

Vier botten: het bovenbeen (femur, tibia, fibula en de patella zijn alle bij elkaar gehouden door een paar ligamenten. De collaterale ligamenten knuffel van het kniegewricht van het dijbeen scheenbeen naar het stabiliseren van de side-to-side beweging. Twee kruisbanden kruis onder de knieschijf als een "X" voor het stabiliseren van de knie naar voren en naar achteren bewegen. Twee halvemaan-vormige kraakbeen schijven (aka meniscus) zitten tussen de tibia en het femur gewicht te verdelen.

Elf spieren wet op het kniegewricht. De quadriceps til de knieschijf, het uitbreiden van de knie en convergeren boven de knieschijf te worden van de quadriceps pees. De quad pees stroomt over de knieschijf en wordt de patella pees (zoals bij de straatnamen veranderen over een kruispunt), die hecht de knieschijf naar het scheenbeen. De drie hamstrings zijn knie, langs de achterzijde van het bovenbeen van het bot zitten en bevestig door op verschillende punten op de tibia. Twee sluitspieren (gracillis en sartorius), de knieholte (een kleine spier achter de knie, dat loopt tot op de enkels) en de gastrocnemius (uw prominente kuitspier) zijn ook knie flexoren. Alle van de flexoren behalve de gastroc mediaal en lateraal draaien van de knie een weinig–alleen als het gebogen is–als je het kan draaien op je knie als het recht, voor u naar een arts. Nu is.

Kortom, de spieren aan de voorkant van uw knie rechtzetten, de spieren aan de achterkant van uw knie te buigen; spieren die hechten aan de zijkanten van de knie beweeg uw shin links naar rechts. Het geheel wordt bij elkaar gehouden door een paar ligamenten en aangevuld met een paar schijven.

Letsel dat u zou kunnen zien als een yoga-leraar onder het kraakbeen tranen veroorzaakt door een slechte uitlijning, de scheuren van het ligament door zijdelingse impact bij de knieën zijn gebogen, of gezamenlijke vervangingen voor het verlichten van artritis en lange termijn degeneratie.

Of uw klanten nu draaien om yoga te "pre-hab" als een manier van het vermijden van een operatie, of hebben gekregen van het groene licht te hervatten, yoga na de operatie, kunt u overwegen welke houdingen en oefeningen worden gratis aan hun genezingsproces. Knie revalidatie omvat vaak het stabiliseren van de knie door het versterken en het aanhalen van de quads en hamstrings, maar het is even belangrijk om te strekken die spieren en het bijwonen van de adductoren, zodat de knie niet eenzijdig door dat al te strak op de ene kant en de speling op de andere. Daarnaast breken littekenweefsel en verbetering van het verkeer in de knie zal helpen bij het herstel proces.

De Yoga Tune Up KneeHab video is een geweldige plek om te beginnen! U kunt ook check out my video hieronder en gebruik je Yoga Tune-Up van Therapie Ballen om te helpen breken uw litteken weefsel.

Over Christine: het Vinden van haar Yoga Tune Up schema hier of lees meer op haar website.